10 بازی برتری که در سال 2011 منتظرشان هستیم مطلب ارسالی ازsoroush
نوشته شده توسط :

نسخه قبلی Forza یك شاهكار بی نقص بود. سال 2010 GT5 را با مسابقات فراوانش تجربه كردم و قرار است Forza 4 هم تا حدودی به وسعت GT5 برسد. پشتیبانی از برنامه Top Gear US كه یكی از محبوب ترین برنامه های تلویزیونی من است، نوید یك بازی جذاب را در سبك شبیه سازی رانندگی می دهد. پشتیبانی از Kinect هم دلیلی بر هر چه كامل تر بودن این بازی است. در این نسخه مسلما تعداد ماشین ها و زمین ها حتی بیش از قبل شده و باید دید بهترین عنوان مسابقه ای Microsoft چطور عمل خواهد كرد.

The Witcher 2: Assassins of the Kings


نسخه قبل عنوان بزرگی بود و این شماره نقص های قبلی را برطرف كرده و ارتقاء بزرگی چه از لحاظ فنی و چه از نظر بصری در بازی می بینیم. Witcher 2 مبارزات بسیار جذابی دارد كه در كلاس های مختلف دسته بندی می شوند و المان های RPG آن بسیار فروان و پر جزئیات كار شده اند. از نظر گرافیكی، موتور جدید CD Projekt به نظر عالی می آید و باید در سال بعد منتظر یك بازی RPG بسیار دیدنی باشیم.

Dead Space 2


چقدر دلتنگ فضای ترسناك Dead Space شده ام. این بازی را می توان بهترین عنوان Survival Horror نام گذاری كرد كه گرافیك خیره كننده ای هم دارد. Necromorphها بیش از قبل هستند و خوشبختانه آیزك (Isaac) این بار حرف هم می زند. طبق گفته سازندگان، این شماره ترسناك تر از قبل شده و داستان بهتری هم دارد. پرواز همانند Iron Man در خلاء و وجود بخش چندنفره نوید یك شاهكار دیگر از استودیوی Visceral Games را می دهد.

Uncharted 3: Drake's Deception

ادامه ای بر بهترین بازی سال 2009 مسلما باید خیلی بزرگ باشد. Naughty Dog به وضوح با تریلر نسخه سوم نشان داد كه حرف اول را در گرافیك در بازی ها می زند. جلوه آتش خیره كننده در كنار شن های روان واقعا دیدنی است. افسانه های زیبای شرقی را با دنیای پر رمز و راز Uncharted مخلوط كنید تا یك ماجراجویی هیجانی دیگر با نیتن دریک (Nathan Drake) معروف داشته باشید.

Rage


پس از سال ها انتظار، بالاخره امسال شاهكار جدید id Software را خواهیم دید. انقلاب تكنیكی در زمینه گرافیك در این بازی واقعا دیدنی است و جان كارمك (John Carmack) تعریفی جدید از موتور id Tech در ویرایش پنجم آن كرده است. دنیای Rage بسیار بزرگ و پر جزئیات و مملو از Mini-Game و سرگرمی های مختلف است. اكشن جذاب و آخرالزمانی آن هم با رنگ آمیزی زیبای محیط نوید یك بازی جذاب در سبك FPS را می دهد.


inFamous 2

نسخه اول این بازی یكی از شیرین ترین تجربه های Open-World من بود. Sucker Punch تعریف جدیدی از این سبك كرد و سیستم اكشن بسیار زیبا و بی نقصی خلق كرد. شخصیت جذاب و جدی آن یعنی کول مکگراث (Cole McGrath) با دستان پر از الكتریسیته به یك ابرقهرمان در دنیای آخرالزمان تبدیل شده بود. قابلیت خوب و بد شدن و تغییر محیط و روابط مردم بر مبنای این موضوع فوق العاده بود. قسمت دوم تنها نقطه ضعف نسخه قبل را برداشته و حتی بیشتر هم روی آن كار كرده است. حقیقت این است که گرافیك inFamous 2 جزو خیره كنندترین بازی های سال است.

Mass Effect 3


وقتی Mass Effect 2 را تمام كردم، افسوس می خوردم كه چقدر باید صبر كنم تا دوباره نسخه بعدی را ببینم. خوشبختانه BioWare خیلی سریع آرزوی مرا بر آورده كرد و نسخه سوم به نظر در سال 2011 عرضه خواهد شد. این بار سفری پر مخاطره به دنیایی آشنا داریم و فرمانده شپارد (Shepard) ناجی بشریت روی زمین خواهد شد و پا به لندن هم می گذارد. منتظر شاهكاری دیگر از BioWare هستیم.

The Elder Scrolls V: Skyrim


بازی های استودیوی Bethesda همیشه برای من جذاب بوده اند. پس از شاهكار Oblivion آن ها دنیای اتمی Fallout 3 را به تصویر كشیدند و حال دوباره جان دیگری به افسانه The Elder Scrolls بخشیده و با Skyrim خواهند آمد. تصور كنید دنیایی چند برابر بزرگتر و پر جزئیات تر از Oblivion و گرافیكی خیره كننده با موتوری جدید. تاد هاوارد (Todd Howard) زمان زیادی برای ساخت این بازی صرف كرده و فكر كنم Skyrim بهترین بازی سال 2011 شود.

Deus Ex: Human Revolution


اگر چه Square Enix تاخیر جدید زمان عرضه را بین آپریل سال 2011 تا 2012 مشخص كرده، ولی به احتمال خیلی زیاد این بازی در سال 2011 عرضه می شود. داستانی وسیع و فلسفی از مدرنیته و مذهب بحثی عظیم از دنیای مدرن امروزی ما دارد. این بازی یك تحلیل كننده مشكلات روز بشریت است و حتی با نام خود بیانگر آن است. مراحل به شدت متنوع كه هر كدام را می توانید به صدها روش بروید در كنار محتویات فراوان در بخش RPG با گرافیكی با فیلتری مدرن نشان می دهد كه استودیوی Eidos Montreal كار بزرگی برای این بازی انجام داده است.

L.A. Noire


یكی از عظیم ترین شاهكارها و انقلاب های صنعت بازی عنوان جدید Team Bondi یعنی L.A. Noire است. این بازی نه تنها تكنولوژی را معرفی كرده، بلکه ممكن است صنعت فیلم سازی را نیز در آینده تغییر دهد. L.A. Noire تعریفی جدید از سبك Open-World و بازی داستان محور كرده كه مسائل Adventure بسیار غنی و نوآوری هم دارد. پرونده های واقعی دهه 50 در كنار یك گیم پلی كاملا جدید بدون شك L.A. Noire را برای من بزرگترین بازی سال می كند.

بازی هایی كه دوست داریم سال بعد عرضه شوند:


Max Payne 3

The Last Guardian

Hitman 5

مجید نوردوست

Michael Jackson: The Experience


همیشه دوست داشتم که بازی ای بر اساس آثار این خواننده معروف ساخته شود. بازی ای همانند سری بازی های Guitar Hero و Rock Band که بر اساس آثار گروه های موسیقی مختلف ساخته می شوند. یکی دیگر از عواملی که باعث شده علاقه من به این بازی بیشتر شود، استفاده از کنترلر Kinect است. انجام حرکات منحصر به فرد مایکل جکسون که به وسیله Kinect قابل بازی است، در نوع خود بسیار هیجان انگیز است.

Mass Effect 2 (نسخه PS3)


یکی از بازی هایی که اوایل سال 2010 آمد، بازی Mass Effect 2 بود که بسیار زیبا و عالی بود و یکی از عنوان هایی بود که من روی Xbox 360 شدیدا از آن راضی بودم. حال دوباره اوایل سال 2011 نیز نسخه PS3 این بازی عرضه خواهد شد. نسخه PS3 با داشتن DLCهایی که روی Xbox Live عرضه شدند، باعث شده که من شدیدا منتظر این بازی روی PS3 باشم.

The Witcher 2: Assassins of Kings


یکی دیگر از بازی هایی که مدت هاست من را مجذوب خود کرده، بازی The Witcher 2: Assassins of Kings است. یک بازی اکشن-ماجراجویی بسیار زیبا که افراد زیادی را منتظر خود نگه داشته است.

Rage


عنوان جدید استودیوی بازیسازی id Software به نظر من یک بازی بسیار منحصر به فرد خواهد بود. وقتی فردی مثل جان کارمک پشت یک بازی باشد، فکر نمی کنم آن بازی چیز بدی از آب دربیاید. شاید محیط Post Apocalyptic بازی را در عناوین مختلف به شکل های مختلف دیده باشیم، اما این عنوان به نظر من المان هایی دارد که آن را از سایر بازی های مشابه متمایز می کند.

L.A. Noire


یکی دیگر از بازی هایی که سال ها بود منتظر اطلاعاتی از آن بودم، همین بازی است. L.A. Noire به نظر من المان های جدیدی را به بازی های اکشن ماجراجویی اضافه می کند. سیستم گیم پلی بازی بسیار منحصر به فرد است، به ویژه اینکه در این بازی واقعا باید حرف راست را از دورغ تشخیص داد.

Dead space 2


من چندان به بازی های ترسناک علاقه ندارم. اما سری بازی های Dead Space از آن دسته آثاری بوده اند که من به شدت به آن ها علاقه داشتم. نسخه دوم این سری از بازی ها هم به نظر می رسد که یک بازی بسیار عالی باشد. فضای این بازی بسیار منحصر به فرد است و ترس خاصی را دارد که در هیچ بازی ای مانند آن وجود ندارد.

Total War: Shogun 2


علاقه من به سری بازی های Total War بسیار زیاد است. اولین باری که Rome Total War را بازی کردم، باور نمی کردم من را ساعت های پشت کامپیوتر نگه داشته است. نسخه جدید این سری از بازی ها هم واقعا شگفت انگیز به نظر می رسد. گرافیک بسیار خوب و دقت زیاد به جزئیات من را واقعا متحیر کرده است.


Gears of War 3


نسخه سوم سری بازی های Gears of War هم بازی ای فوق العاده خواهد بود. بازی آنقدر در نسخه های قبلی خوب پیش رفت که واقعا نمی دانم در نسخه سوم چه اتفاقاتی خواهد افتاد. پس از اتفاقاتی که در پایان نسخه دوم افتاد، به نظر می رسد که با بازی ای بسیار خوب روبرو باشیم.  قوی تر شدن روابط شخصیت های بازی با یکدیگر از جمله عواملی است که بازی را در مقایسه با نسخه های قبلی بسیار زیباتر می کند.

 Uncharted 3: Drake’s Deception


از اولین تریلر بازی کاملا مشخص است که Uncharted 3 چه شاهکاری خواهد بود. U3 بدون شک یکی از بازی های بسیار خوب سال آینده خواهد بود. یک ماجراجویی تازه با نیتن دریک واقعا چیزی است که منتظر آن هستم. این بازی آنقدر من را شگفت زده کرده که بعضی وقت ها هوس می کنم نسخه های قبلی را از اول بازی کنم.

Mass Effect 3


امسال سال نسخه سومی ها است. نسخه سوم سری بازی های Mass Effect نیز یکی از این بازی ها است. بی صبرانه منتظر این هستم که ببینم کاپیتان شپارد در این نسخه چه کارهایی انجام می دهد و اینکه استودیوی BioWare چه چیزی را برای این شماره در آستین دارد. برملا شدن راز شخصیت هایی مانند Illusiveman و فهمیدن اینکه او واقعا چه هدفی دارد، باعث شده تا انتظار برای این بازی بسیار سخت باشد.

بازی هایی كه دوست داریم سال بعد عرضه شوند:

Splinter Cell 6

Tomb Raider

Mirror’s Edge 2

...........................................................

مدیر سایت:با تشکر از دوست عزیزم اقا سروش که زحمت ارسال مطلب رو دادند

تبلیغ اجباری در زیر این مطلب فاقد اعتبار و از سوی مرجع تایید نمی باشد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: بخش عمومی(سایر مطالب خارج از مرجع) , بازی های کامیپوتری-کنسولها-IT-اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: 10 بازی برتر ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: